close

豆豆坐車時突然唱起歌,仲張兩首歌一齊唱。下面就喺個兩首新歌。

「有D雀仔…被水沖走」
有D雀仔跌落水, 
跌落水,跌落水,
有D雀仔跌落水,
被水沖走。

「主耶穌…愛我…被水沖走」
有隻耶穌跌落水, 
跌落水,跌落水,
有隻耶穌跌落水,
被水沖走。
副歌:主耶穌愛我,
主耶穌愛我,主耶穌愛我,
有聖經告訴我。

幾時首歌變咗「有D雀仔」同埋「被水沖走」!明明喺「有隻雀仔 …. 被水沖去」
最唔明白就喺,有隻耶穌被水沖走,但喺主耶穌愛我!

好深奧唔明白,豆豆可唔可以解釋一下。

arrow
arrow
    全站熱搜

    童年語錄 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()